Endel har tur i karriär och andra har tur i kärlek!

Jag har då inte tur i arbetslivet för där är det ett rent helvete att försöka hitta ett jobb just nu om du 1) har något slags funktionshinder 2) inte har körkort 3) är kille, då tjejer skaffar barn i 20-30års åldern!!!

Jag har däremot haft tur i kärlek. Jag lärde känna Anton när jag var 12 i en period i mitt liv som var bland de värsta och tyngsta. Jag hade precis fått min epilepsi diagnos och behövde få vara någon annan, vilket jag kunde på Lunarstorm. Men med honom ville jag bara vara mig själv. Vi träffades första gången när vi var 16 och jag föll pladask. När jag fyllde 18 träffades vi nästa gång och jag kunde inte tro att denna kille var hemma hos mig?! 

Förstår ni känslan? Jag har trånat efter honom i år, längtat efter honom så länge och här stog han. Men han blev inte min på riktigt förens i december. När han sa "det är ingen annan jag vill ha, jag vet att det är dig jag vill leva med för resten utav mitt liv" och mina tårar sprutade!

Nu är vi här 6 år senare och har gått igenom så mycket skit och så mycket bra saker ihop att utan honom skulle mitt liv kännas tomt. 

Du tar hand om mig när jag är svag och inte orkar, du finns du där och tröstar och lånar en famn att kännas trygg i. Du finns där när jag krampar och inte vet vart jag är, vem jag är, eller vart vi ska! DU finns alltid där! 

Tack Anton för att du finns där, jag älskar dig! ❤️










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: