sömnlösa nätter. ..

Känner så väl igen dessa myror i benen, svettningar utav bolltäcket som gör att jag blkr på tok för varm, och att jag då istället ligger och övertänker och lyssnar på allt slm finns runt omkring mig gör mig väldigt väldigt trött. alla ljud man ligger och stör sig så otroligt, oändligt mycket på som bara aldrig vill ta slut. ett utav dem är timern i hallen som har ett surrande ljud som fan aldrig slutar! Eller ta grannens hunndar som bara tycks vara aktiva på nätterna? eller när man fastnar i en tanke så som varför är grönt grönt och inte rosaa och gult blått? hur ska jag kunna förbättra min syn på att inte vara slarvig? måste bättra mig på det! åååh dessa nätter är jobbiga ... behöver min sömn ...!!! ska vi byta? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: